Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bojkotovat Babišovy výrobky, alespoň ty v potravinářství, není zase tak těžké, jsou o několik řádů hnusnější, než ty ostatní. Já už to dělám léta.

12 0
možnosti
MG

Naprostý souhlas, dělám to také tak. Ne, že bych očekával, že tím něco změním, ale mám z toho prostě dobrý pocit ;-)

1 0
možnosti
JF

J49i68ř44í 13F79o68g77e51l

26. 7. 2018 12:43

Já vás ujišťuji, že mě se nějaký Klus nedotkl.

Hovořte za sebe a nezevšeobecňujte.

7 0
možnosti
MV

predstavte si, ze autor hovori i za nekoho, kdo ma stejny nazor

nezevseobecnuje

7 0
možnosti
RM

Mne se třeba jeho bojkot nedotkl. Klus je dobrý písničkář, ale zároveň pozér a pokrytec.

11 1
možnosti
JH

Pozér je to správné slovo:-)

5 0
možnosti
MV

Kluse nemusim, ale diky tomuto jeho gestu ma moje sympatie

5 2
možnosti
BM

To já zase na gesta nedám ať jsou jakékoliv. Jsou zavádějící a vyplývají z momentální situace. Později si je může člověk i vyčítat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1430x
Jsem Tachovák žijící v Plzni. Nenapravitelný levičák, katolík a včelař. Zabývám se vzděláváním a zaměstnaností, ale jako většina z Vás i já rozumím všemu. 

 

Seznam rubrik