Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Chápu a souhlasím že je reprezentace/vedení ČR musí patřičně uctít když je tam sama vyslala. nicméně nelze souhlasit pokud se obecně dehonestují lidé kteří o smyslu té mise pochybují.

3 0
možnosti

Souhlasím s Vámi, každý má právo na odlišný názor a jeho prezentaci. Mě osobně pouze přišlo nevkusný způsob, jak se tohoto tématu zhostili někteří politici a vulgární způsob vyjadřování tohoto nesouhlasu v diskusích. Bylo to velice necitlivé k pozůstalým a často za hranicí hyenismu. Nesouhlas se dá přeci vyjádřit i jinak.

0 0
možnosti

Víte, ono je hlavně hodně složité, nepochybovat o misi, která trvá 17 let a za tu dobu nic nevyřešila, jenom stála hromadu peněz a lidských životů. Pak mi nezbývá položit otázku - kdo a jaké zájmy tam má?

1 0
možnosti

presne o to mi jde.. Mne soucasna situace pripomina "musime hodne nahlas kricet, hlavne at se do toho nikdo nestoura. O rozkazech se nepochybuje, a kdo pochybuje, je kontrarevolucionar. Kdo nejde s nami, jde proti nam.."

0 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1430x
Jsem Tachovák žijící v Plzni. Nenapravitelný levičák, katolík a včelař. Zabývám se vzděláváním a zaměstnaností, ale jako většina z Vás i já rozumím všemu. 

 

Seznam rubrik