Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je sranda když,jeden něco udělá,jak hned dalších 150 to umí udělat lépe,nebo to svedou na Havla(Červoněnka,Klause...to je jedno koho) a odsoudí to,bo oni by kdyby mohli to zrobí lépe.Kluci váš čas na tyto cypoviny vám závidím.Máte se fajn a já Vám to přeju.

Zase se přijdu přiučit.[>-]

0 0
možnosti
Foto

Pana Kluse neposlouchám - tedy jeho písně, včera byl na festivalu na hlučínské štěrkovně, kde zpíval s Janáčkovou filharmonií, takže byl čas poklábosit s přáteli. .

Nicméně - jeho postoj chápu a je mi blízký. Bylo by fajn, kdyby každý člověk měl jasno ve svých názorech, neopakoval klišé nějakých panáků v televizi, kteří - zejména před volbami do čehokoliv - umí mluvit velmi sladce a často velmi hloupě. Pokud si něco myslím, jsem o něčem přesvědčen, tak prostě za tím jdu i přes momentální ztrátu čehosi.

Nic nevydá za ten pocit, že když se ráno při čištění zubů podíváte na sebe do zrcadla, nemusíte se stydět. R^

5 0
možnosti

Píšete: "Cesta do pekel bývá dlážděna dobrými úmysly."

Třeba to říká ten Klus v dobrém úmyslu...

A nevím jaké viny by za mne měl brát na sebe.

Já jsem nikdy nebyl trestán, vyšetřován ani podezřelý z jakéhokoliv trestného činu.

S jeho názory - tak jak jsou prezentovány v médiích (jeho osobně neznám) - vesměs nesouhlasím a nijak zvlášť mě neeuforizuje, že je má.

Ale ať je má, třeba se tak pro někoho stane zajímavý.

7 0
možnosti
Foto

Mé děti ho mají rády, já ho nijak zvlášť rovněž nemusím. Jeho kariéra mi totiž přijde "marketingová"...ovšem byl by blbej, kdyby možností marketingu nevyužil.

0 0
možnosti

Soory, a kdo je Tomáš Klus? To je nějaký herec nebo zpěvák? Tak jestli se mu nelíbí nějaký politik, tak ať vezme odvážně kalhoty do ruky a napíše, že nechce aby na něj chodili do divadla nebo na koncerty lidi, kteří podporují Zemana, ANO, Komunisty, SPD, a já nevím kdo je ještě po výsledku demokratických voleb považován za nedemokratickou stranu,,,, A je to vyřešený. Myslím že se mu počet fanoušků sníží na nějakých 10%... Tomu říkám postavit se čelem a statečně za své přesvědčení...

Mimochodem, pane autore, a jak se Vám konkrétně líbí tlachání na blogu iDnes, kterýžto server patří nebo patřil k Babišovu Agrofertu? Víte, že vy vlastně tímto blogem podporujete Babiše?

5 6
možnosti

stačí mrknout do zápatí stránky:

rovozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., IČ: 45313351. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.

0 0
možnosti

Já jsem na mistrování poměrně alergický, ale z toho, co jsem četl, mi nepřijde, že by něko "mistroval". Transakční analýza (zajímavá oblast psychologie analyzující způsoby komunikace) rozlišuje tři základní stavy a s nimi související styly komunikace: Rodič, Dospělý a Dítě. Dítě bývá spontánní a plné emocí, rodič má tendenci vnucovat své názory a druhé omezovat (tedy "mistrovat"). Mě však vyjádření Tomáše Kluse přišlo poměrně dospělé - racionální, nikoli emotivní. Vyjádřil svůj názor a já s ním souhlasím. Tečka.

11 0
možnosti
Foto

no a já ne a tak to má být - žádné drama

6 0
možnosti

Pan Klus je jeden z těch buď naivních lidí, nebo jeden z těch teatrálních narcisů, kteří stavějí na prázdných frázích o nepolitické politice.

Ve skutečnosti politika bude vždycky politická, jako kámen bude vždycky kamenný a dřevo dřevěné.

Dokud Evropa vedla politickou politiku, což bylo celá dlouhá staletí, tak byla vedoucí civilizací světa. Nyní díky pánům Havlům, Klusům a podobným vede politiku nepolitickou, tedy žvanivou, a ztrácí jednu pozici za druhou.

Pan Klus je pro mne mlátičem prázdné slámy.

24 8
možnosti

to same si myslim o Vasich vyrocich - svet je v rovnovaze a to je dobre

7 8
možnosti

Nesleduji českou popovou scénu ani neznám stávající filmy a tak nedovedu posoudit jak hvězdný ten hoch je a proč se mu věnuje taková pozornost, asi to je díky jeho objektu vyjádření. Ale je to vlastně jedno, žijeme v demokracii, alespoň stále doufám a tak ať si povídá co se mu zlíbí, pokud někoho neurazí.

6 0
možnosti
Foto

Když zpívá na Radiožurnálu Klus, tak nadávám manželce, která tuhle stanici poslouchá a prosazuji přeladění na Oldies. Ani ona nemá písničky Kluse ráda a tak moc neodporuje.

0 0
možnosti

Respekt? Spíše útrpný úsměšek, jak ten uvědomělý svazák mistruje ostatní:-)

15 3
možnosti

zrejme pisete o Babisovi, ze?

4 4
možnosti

J84a31n 79H51a13r70v14a12n

26. 7. 2018 13:49

Písničky Kluse: "... snůška prvoplánových hesel, mravoučných klišé a prázdných veršů..." - recenze iDNES v r. 2015 (odkaz viz níže).

Pak si dal Klus oddych a nyní pokračuje v tom samém, nic jiného neumí. Ale že to je o Babišovi, tak to zabralo.

https://kultura.zpravy.idnes.cz/anat-zivot-neni-recenze-0sg-/hudba.aspx?c=A150630_120934_hudba_ts

13 1
možnosti

Ta recenze je celkem krutá, ale celkem s ní souhlasím. Mě tady ale vůbec nejde o Kluse jako umělce, vlastně ani o Babiše, ale o princip, jasné tendence, které jsou podle mne pro demokracii dlouhodobě velice nebezpečné, a o to, že tomu lze čelit. Každopádně uznávám, že bojovníků proti Babišovi je až příliš (je to skoro móda) a že jejich snaha je možná spíše kontraproduktivní...Každopádně každý, kdo nepřihlíží vývoji se založenýma rukama má u mě R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS