Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zimolovu a Hamáčkovu ČSSD;-D. To jste měl rovnou pomoci komunistům.Rv

0 0
možnosti

O tom byl právě můj článek. V komunistické straně bych vážně být nemohl. ČSSD ale není Zimolova nebo Hamáčkova, stejně jako ODS není Fialova a ni ta KSČM není Filipova, to jen ANO je Babišovo a SPD Okamurovo. To je ten zásadní rozdíl. Současné vedení ČSSD se mi nelíbí, stejně jako se nelíbilo minulé a předminulé...ale líbí se mi sociálně demokratické ideály, a to mi stačí ;-)

0 0
možnosti
Foto

Souhlasím s Vámi. V současné době mě překvapuje, co se děje okolo strany ANO a pana Babiše. Připomíná mi to hon na čarodějnice. To jsou pro národ tak nebezpeční, nebo je pan Babiš nebezpečný pro politiky kterým se ve volbách nedařilo?

Pořád dokola se přemílají již 27 let zaprášené případy komunistů a estébáků. Kdo si myslíte, že řídil ministerstva, továrny, zahraniční obchod aj instituce, po převratu? Komunističtí ředitelé. Jinak to nešlo, byl by to ekonomický průšvih. Ale nakonec si ty továrny na dluh koupili. To nikomu dodnes nevadí.

V politice se za 5 let většinou nekonají velké změny. Tak ať národu Babiš s ANO předvede co dokáží. Možné půjde do basy pár zlodějů co dnes křičí chyťte zloděje".

2 1
možnosti

Ono se po roce 1989 ukázalo, že většina lidí byla ve straně spíš kvůli kariéře, než kvůli přesvědčení. Já si vážím lidí, kteří prokázali osobní statečnost a do strany nevstoupili, nebo dokonce proti režimu aktivně vystupovali, na druhou stranu ty kariéristy neodsuzuju. Ostatně kariéristé si poradí v každé době, vzpomeňme si třeba Vladimíra Dlouhého...Je to o kontextu doby. Spousta dnešních hlasitých kritiků by bylo příkladnými svazáky a možná i udavači, o tom si nedělám iluze. Bez ohledu na kauzy i pseudokauzy se Babiš etablovaným tradičním stranám nehodí, ještě aby ano, když jim tak úspěšně vysává voliče. Vše má ale ve svých rukou, stačilo by jen, aby tolik nelpěl na funkci a nominoval za premiéra někoho jiného z ANO (alespoň do doby než se prošetří vznesené obvinění) a všem by tak zavřel ústa.

3 1
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1430x
Jsem Tachovák žijící v Plzni. Nenapravitelný levičák, katolík a včelař. Zabývám se vzděláváním a zaměstnaností, ale jako většina z Vás i já rozumím všemu. 

 

Seznam rubrik