Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ahoj lidi, ja chcel som Ondráčka nechcel! To Kalousek, ten u toho byl, já tam vůbec nebyl! To oni tam nebyli, je to jejich chyba! Máro, kdě stě... Eště někdo koblihu?

;-D;-D

2 0
možnosti

Ne ti hoši nahoře si musí vjet do vlasů - mají kvéry tak na co čekat.....

1 0
možnosti

Já se opravdu netajím fascinací ! Komunisté očekávaně zkrachovali, nesmyslnost učení - komplex rozdíl cílů - výsledků, celosvětová NEfunkčnost - prostě bludaři. Fakt jsem si myslel, že je nic nemůže trumfnout - vše do doby A.Babiše. Nemám žádný program, žádné ideje - pouze slíbím, že bude lépe. Neptejte se mne na minulost - současnost - zda jsem levicový - pravicový a co jserm hlásal včera. Dnes hlásám zase něco jiného a slovy básníka - Vším, čím jsem byl - byl jsem rád a ještě budu ! Opravdu, to je až neuvěřitelné ! ... :-)

8 1
možnosti

..probudil jste se pozdě, už je vše rozkradeno a viníci jsou mimo území...;-D

1 1
možnosti

Já věřím, že pozdě není nikdy. Rokradlo se dost, doba tomu přála, ale přeci to nezabalíme s tím, že je vše ztraceno. Věřím, že rezignací nic nezískáme, a že může být ještě hůř. Mnohem hůř.

2 0
možnosti

:-).....Vám se nelíbí výsledek voleb? Že někomu komolíte jméno nesvědčí zrovna o Vaší etické úrovni. RvRvRv

2 4
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1430x
Jsem Tachovák žijící v Plzni. Nenapravitelný levičák, katolík a včelař. Zabývám se vzděláváním a zaměstnaností, ale jako většina z Vás i já rozumím všemu. 

 

Seznam rubrik